Hoppträning

Hej! Idag har jag haft hoppträning, det gick rätt bra faktiskt! Lipton var en aning seg som vanligt haha, men han skötte sig iallafall och försökte så gott han kunde, så jag är nöjd! Vi tränade på ett par bågar, och sedan hoppade vi även en bana med ganska mycket utrymme att låta hästarna galoppera på ordentligt då det var ganska långa vägar till hindrena. Imorgon har jag dressyrträning, så hoppas på att det går bra, det ska ju regna så det blir antagligen i ridhuset. 
 
På tisdag börjar skolan igen, det ska faktiskt bli ganska kul att komma tillbaka och träffa alla och komma in i rutinerna igen. Det är rätt skönt att den här sommaren är över faktiskt. Snart blir ju trädens löv röda också, så då blir det kul att kunna ha lite höstfotograferingar, och om inte allt för långt så är det vinter och jul! Jag hoppas att det blir så där riktigt mycket snö någon gång i vinter så att vi kan tolka och galoppera barbacka i snön, sen får det gärna bli vår och varm snabbt igen haha. :) 
 
Just nu sitter jag och väntar på att en panna med browniesmet ska bli färdiggräddad, bakar nämligen brownies med hasselnötter i. Sitter och lyssnar på musik också så klart, det är ungefär vad jag gör när jag får tid över, bakar och lyssnar på musik samtidigt haha. Lite senare hade jag tänkt se någon film, vet inte riktigt vilken bara... Blir förmodligen någon romantisk komedi som vanligt hehe... Nej, nu börjar det lukta riktigt gott här i köket (chooooklad), så nu är det nog dags att ta ut plåten snart. Vi får väl se om det är några kvar imorgon, isåfall tar jag nog med lite ute till stallet. 
 
I brist på bilder får ni en bild som ni redan sett, men som är en av mina favoriter från denna fotograferingen. :)
 
 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskar den bilden ;) Väldigt vad du bakar och håller på! Haha <3

Svar: Tack! Ja det är gott o äta sen ju... :))
Evelina Lundgren

2014-08-17 @ 22:14:23
URL: http://activepony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: